Jubileum 40 jaar werkzaam in het onderwijs

Woensdag 16 september stond in het teken van het 40 jarig jubileum van juf Elizabeth en juf Greet.
De leerlingen hadden het ochtend programma voor hun rekening genomen, zij verrasten de juffen met een Tjongerschool Gots Talent show. De juffen konden genieten van zang, dans en toneelstukjes.

Het middag programma hadden de juffen georganiseerd en onder professionele leiding konden de leerlingen van groep 3 t/m 8 aan de slag in verschillende workshops. zoals djembé, dans en circusacts. Voor groep 1 en 2 speelde het poppentheater Anansi de voorstelling " de drie biggetjes".

Het was een zeer geslaagde dag die voornamelijk buiten in het zonnetje werd gevierd.
Na afloop was er voor de ouders gelegenheid om de juffen te feliciteren, op gepaste wijze, op het kunstgrasveld.

Juf Elizabeth en juf Greet kijken terug op een fijne periode en gaan glimlachend met veel plezier de komende jaren tegemoet.