Kerstfeest 2020

Voor het traditionele 'kerstdiner' is samenwerking gezocht met bakker Boonstra in de Knipe. Nu eigen meegebracht eten geen optie was, hebben we gekozen voor een kerstlunch. De bakker had lekkere broodjes klaargemaakt en deze coronaproof verpakt in lunchboxen
Wel de gezamenlijkheid in kerstsfeer, niet de risico’s.

Toen bekend werd dat de scholen vanaf woensdag gesloten werden, hebben De TOV en bakker Boonstra hals over kop de bestelling kunnen vervroegen, zodat wij op dinsdag in plaats van woensdag op school konden genieten van deze wel heel bijzondere kerstlunch.

Aan het eind van de schooldag konden ouders op het kunstgrasveld nog genieten van een muzikale afsluiting. Elke groep zong een kerstlied en zo kwam er een eind aan ons gezellig aangepast kerstfeest.

Het team van de Tjongerschool wenst iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar.