Winnaars de Masked Voorlezer.

Tijdens de nationale voorleesdagen in januari, hadden we de Masked Voorlezer bedacht. Iedereen die dacht te weten wie er achter het masker zat, kon dit online kenbaar maken bij eigen juf of meester.

Vrijdag 5 februari vond de onthulling plaats via een filmpje, ook werd op een ludieke wijze de winnaars bekend gemaakt. Deze bekendmaking werd door een uitvinder gedaan, dit paste binnen het thema Uitvindingen en ontdekkingen wat schoolbreed (online) in de belangstelling staat.

Bent u nieuwsgierig geworden naar de onthulling, dan kunt het volgende filmpje bekijken.
Onthulling van de Masked Voorlezer van de Tjongerschool.

Eenmaal weer naar school werden de winnaars in het zonnetje gezet en kregen zij een boek cadeau.

Een spannende, maar vooral erg leuke afsluiting van de inmiddels veel besproken thuiswerk periode die nu voorbij is. Nu volgt even een week thuis "zonder verplicht schermpje" en kunnen leerlingen genieten van de voorjaarsvakantie.