Grote opbrengst sponsorloop

Met de formulieren op zak gingen de leerlingen naar ouders en andere familieleden, buren, en kennissen om te vragen of zij ook wat euro’s over zouden hebben voor iedere rondje wat er gerend zou worden voor het goede doel.  Er werd heel royaal ingezet, door de achterban van de kinderen. De leerlingen hebben, ondanks de hitte, vervolgens enorm veel rondjes gelopen.

Op woensdag18 september werd de cheque door de oudste en de jongste leerling van school overhandigd aan de zus van onze leerling die in het Maxima Centrum wordt behandeld. De leerlingen van de Tjongerschool hebben € 3.123 ingezameld, we konden het bijna niet geloven! Waar een kleine school groot in kan zijn.

Het was een mooi project en wij danken iedereen die hieraan heeft mee gewerkt. Bedankt voor het organiseren, voor alle kilometers die gerend zijn, voor alle giften, bedankt iedereen voor dit mooie eindbedrag!