Hoera, we gaan weer naar school

De zomervakantie zit er op. Maandag 23 augustus heten we alle leerlingen en de ouder(s)/verzorger(s) weer van harte welkom voor het nieuwe schooljaar 2021-2022.

De eerste vergadering van dit schooljaar zit erop en de leerkrachten zijn druk bezig de klassen en de hal gereed te maken voor ontvangst van de kinderen.

Aan het eind van de eerste schooldag organiseert de TOV een pleinfeest. Ouders worden in de gelegenheid gesteld om onder het genot van een broodje en drinken met elkaar kennis te maken. Voor vele ouders is dit een fijne manier om elkaar te ontmoeten, omdat niet alle gezinnen uit Mildam of Katlijk komen.

Met het pleinfeest geven wij de aftrap voor een nieuw schooljaar en hopen er met zijn allen weer een fijne tijd van te maken.