Nieuw kleutermateriaal

Eindelijk was het dan zo ver…
Het bestelde kleutermateriaal werd deze week geleverd.
Vol enthousiasme werd de bezorger door de kleuters ontvangen, twee pallets vol materiaal bracht hij mee. De draaitol waar je in kan zitten, werd er als eerste uitgehaald. Daarna moesten de kinderen tot de volgende dag wachten. De volgende ochtend werden zij blij verrast door het nieuwe materiaal wat in de hal stond opgesteld.

Zo stond daar buitenspelmateriaal zoals een taxi, step, auto’s, scheppen, harken en emmertjes.Voor de poppenhoek was er nieuw meubilair. Twee vaders hebben gelijk de handen uit de mouwen gestoken en het ledikantje, fornuisje, buggy, tafel en de drie stoeltjes in elkaar gezet.
In de klas wachten nog nieuwe ontwikkelingsspelen om te worden uitgepakt zodat we deze binnenkort ook kunnen gebruiken.

WIJ ZIJN ER SUPER BLIJ MEE!!!!!