Theatervoorstelling

Alle groepen hebben een workshop van 45 minuten gehad, waarbij de workshopdocent een scene uitzet en met de leerlingen de scene gaat instuderen.
In de klas werd er geoefend met de eigen leerkracht.

Ondertussen werd er geschminkt door hulpouders en werd het toneel in de tent opgebouwd.
Om 14.00 stroomde de tent al vol en zaten de kinderen vol spanning te wachten op het moment dat ze mochten optreden.
Het verhaal ging over Opa die zijn kleinkinderen bezocht met behulp van een reismachine. Zijn kleinkinderen wonen verspreid over de landen Frankrijk, Groenland, Amerika en Italië.
De acteurs van Grote Broer acteerden de verschillende scenes aan elkaar en alle leerlingen deden enthousiast mee. Het publiek genoot van een spetterende voorstelling.

Tot slot kregen alle kinderen nog een ijsje, aangeboden door de organisatie Dorpsfeest Katlijk en Mildam.